Wednesday, January 30, 2013

Pemalas

Assalamualaikum WBT

Have you had your shake tonight?

Just to give an update, aku baru start semester break and yang paling penting, baru lepas attend a life-changing event, SPECTACULAR!!!! Sangat seronok! Nanti aku update bout that event later, with gambar sekali. Bhahaha.

Aku sebenarnya jenis manusia pemalas update blog. Orang buat blog, aku pon buat. Orang update, aku tak update. SIGH. T_T

Aku jenis selalu ada idea mencurah-curah bila masa yang tak sepatutnya aku update blog. Contohnya; dalam bus, tengah siapkan assignment, tengah study untuk exam. Time cemtu, cemana nak update blog? Time lapang-lapang tak hingin lak aku nak update, takda idea kononnya, takda feel lah. -..-"

Waktu sekarang aku update blog? Sepatotnya aku tidoq, sebab dah pukul 2.30 pagi. Esok lak nak pi buat roadshow the whole day. Tak sabar lak! Hehe :D

BTW, anyone yang nak buat Wellness Analysis for FREE, boleh contact aku esok. 0193752296. Aku berlegar di Alor Setaq sepanjang hari esok. Muehehe.

GTG. Selamat malam. :)

No comments: