Tuesday, March 18, 2014

Herbalife Testimony

Assalamualaikum WBT! Hai! :>

Niat aku untuk sentiasa update blog tercapai bilamana I made an improvement dengan meng-update blog setelah 2 minggu. Hihih. :D

Btw, I am so excited untuk cerita testimony yang aku dapat kesan dari good nutrition from Herbalife. :D
Jejejeng~!

Sebelum ni aku remaja yang perasan diri sendiri sihat. Walaupun amek Health Sciences, bagi aku, tak sihat tu ertinya bila di diagnos kencing manis, darah tinggi, kanser, dan lain lain. Padahal, time tu aku ada masalah low energy, so aku suka tidoq petang and selalu gilaaaaa tidor dalam kelas. Kebanyakan student suka makan gula-gula la kan konon tak mau ngantuk, padahal ngantuk tak hilang pon, lama-lama gigi yang hilang. Bhahaha

Aku jugak ada masalah sembelit yang kronik and senggugut. Masalah kulit muka tak boleh kena panas, nanti akan naik macam panau and jerawat lagi, kulit kusam (siap ada check-up dengan dermatologist taw!). Badan toksah habiaq, memang kurus, berat cuma 49kg, tapi lemak banyak. So, perut buncit, peha besaq, pipi tembam. :(

Turning point untuk aku amek #Herbalife adalah bila aku buang air besar/berak berdarah. Ohman takot gilaa, penuh darah dalam toilet bowl. Bukan sekali, tapi berkali-kali. Disebabkan malu/takut nak jumpa Doktor, aku pon decide untuk amek nutrisi Herbalife.

Alhamdulillah. :)


Lepas amek Herbalife, 3 hari pertama memang aku bertenaga gila! Tak tidoq dalam kelas, tak tidor petang lagi. Pembuangan air besar and kecik pon lawas. After sebulan, senggugut hilang! Yeayy! Alhamdulillah. And after 6 minggu, reshape badan weyy and tambah berat otot 6kg. Hihi bestnya! Alhamdulillah for the blessed. Terima kasih tak terhingga kepada mak saya yang tak jemu perkenalkan Herbalife dengan saya. :D

Nampak tak betapa reshapenya muka kitee. Hehe. :)

Dari kiri: |Gambar 1: Umur 18| | Gambar 2: Umur 21|  | Gambar 3: Umur 24|

Mana lagi muda? Jangan jawab, dah taw daa. Hehe, jom dapatkan kesan nutrisi yang sama! Perbaiki kesihatan, berat badan dengan pemakanan yang lebih sihat dan bernutrisi tinggi.  :D


Turun/tambah berat badan sambil perbaiki kesihatan kita. 
Jurulatih Kesihatan Husna: 019-375 2296 :)


No comments: